Trgovina s športnimi oblačili in obutvijo Adidas v Pensilvaniji, ZDA

Trgovina s športnimi oblačili in obutvijo Adidas v Pensilvaniji, ZDA

Športna oblačila in obutev Adidas so shranjena na policah Interlake Mecalux

Adidas logo

Podjetje Adidas, ki proizvaja obutev in športna oblačila, je svoj center za dostavo in distribucijo v Pensilvaniji opremilo s policami Interlake Mecalux za komisioniranje ter z nekaj paletnimi regali. Ti regali zdaj hranijo do 16 milijonov zabojev tega blaga v razsutem stanju ali ogromno 71.000 različnih SKU-jev, kar pomeni 35 % večjo distribucijsko mrežo. Ti dve rešitvi omogočata enostaven dostop do izdelkov podjetja, kar Adidasu omogoča, da doseže svoj cilj »omnichannel« priprave spletnih naročil v dveh urah.

Adidas: nič ni nemogoče

Adidas je nemška multinacionalka, ustanovljena leta 1949, ki proizvaja obutev, športna oblačila in ostalo športno opremo. Z ekipo več kot 57.000 zaposlenih in več kot 900 milijoni izdelkov, proizvedenih vsako leto, je Adidas vodilni v današnjem svetovnem gospodarstvu kot eden največjih dobaviteljev športne opreme.

Hitrost do e-potrošnikov

Novi center za dostavo in distribucijo za svetovno znano podjetje Adidas se ponaša s svojo hitrostjo. »Celotna zgradba je bila zgrajena za hitrost,« pravi direktor operacij Adidasa Felix Felder o objektu v Wilkes-Barreju v Pensilvaniji.

»Cilj te zgradbe je bil, da naše izdelke izpeljemo v dveh urah, od trenutka, ko jih stranka naroči prek spleta, do trenutka, ko jih postavijo na tovornjak za odpremo,« je dejal. Podjetje je uspelo doseči ta cilj s pomočjo podjetja Interlake Mecalux, ki je objekt opremilo s skladiščnimi regali, potrebnimi za hitro premikanje izdelkov po celotni stavbi.

Novo skladišče služi najhitreje rastočemu oddelku Adidasa, ki je e-trgovina, pa tudi njegov najhitreje rastoči trg – Severna Amerika. Adidas raste z dvomestnimi številkami – med 20 in 30 % – vsako leto v zadnjih petih letih, zlasti v Severni Ameriki, pravi Felder. Zaradi te rasti je bila selitev v novo skladišče nujna, saj se zmogljivosti omrežja podjetja od leta 2012 niso spremenile.

Že od samega začetka, ko smo načrtovali tloris skladišča, je bil cilj zelo jasen. »V celotni zgradbi smo potrebovali stvari, ki so bile hitre, ki so nam omogočale učinkovitost in prilagodljivost. Tu se stvari zelo hitro spreminjajo. Ker imamo tako kratek čas, da izdelek izdamo, smo potrebovali nekaj, kar bi lahko prilagodili in spremenili v nekaj minutah vnaprej,« je dejal Felder. 78.317 m² velik najsodobnejši objekt zagotavlja celovito rešitev za e-trgovino ter maloprodajo in distribucijo, pravi Felder. Da bi zagotovili hitrost, ki jo je podjetje iskalo, je stavba potrebovala približno 41.806 do 46.451 m² regalov in rešitev, ki bi pomenila, da bi Adidas lahko spakiral čim več izdelkov na to lokacijo. Podjetje je zahtevalo rezervni regal za razsuto blago, ki ga skladišči v zabojih, ter prostor za paletne regale.

Fleksibilni in dostopni regali

Adidasov novi objekt ima skupno 45,708 m² regalov podjetja Interlake Mecalux. Glavni skladiščni prostor ima 68 hodnikov, regali pa so dolgi od 23 do 26 regalov, visoki od 8,5 do 10,7 m in imajo 10 nivojev. To podjetju omogoča shranjevanje 16 milijonov zabojev na 409.000 lokacijah.

Ko je prišlo do oblikovanja stojala, je Adidas želel rešitev, ki je bila dovolj prilagodljiva za shranjevanje prevelikih predmetov, kot so torbe za golf. Regali morajo biti tudi dostopni, da ne upočasnimo obratovalnih procesov v objektu, zato obstajata dve strani regala z glavnim pasom po sredini. "Nočemo, da je karkoli oddaljeno več kot 30 metrov od ene od naših glavnih prometnic," je dejal Felder.

Obstajajo tudi tri področja paletnih regalov. En prostor regalov je visok 12 m z dvema ločenima prehodoma. Nekatere lokacije palet so v kletki visoke vrednosti, kjer podjetje shranjuje vrhunske izdelke, kot so dizajnerski čevlji. Zadnji prostor obsega okoli 465 m² regalov za kosovne predmete. Skupno je na voljo 498 paletnih mest.

Potek procesa

Postavitev novega Adidasovega obrata omogoča hitrost, ki je potrebna pri obdelavi naročil. Podjetje prejme izdelke kot polne kovčke, ki gredo v vhodni sortirnik, ki jih loči na obutev, oblačila in opremo. Operaterji nato postavijo predmete na palete, ki potujejo po paletnem transporterju do glavnega pasu skladiščnih regalov.

Izdelki gredo na koncu v stojala kot posamezni zaboji v rezervnem prostoru za zaboje. Ko stranka odda naročilo, operaterji vzamejo izdelke za naročilo iz regalov in jih prinesejo v prostor za pretakanje v skladišču. Na tem območju operaterji odstranijo predmete iz kartonskih škatel in jih položijo v plastične torbice, ki gredo nato v avtomatiziran sistem. Sistem pripelje torbe neposredno na komisionirno postajo, kjer operaterji vzamejo predmete, ki jih potrebujejo za vsako naročilo, odvečni izdelki pa se vrnejo v avtomatiziran sistem.

Ko je naročilo pripravljeno, gre bodisi v območje za ročno pakiranje ali v visoko avtomatizirano območje za hitro pakiranje, da pripravi naročilo za odpremo. Nato se naročila premaknejo na odhodni ladijski pas z več sortirniki, ki dodelijo naročila določenemu tovornemu prevozniku. Zasnova objekta sprejme 71.000 SKU-jev, skladišče pa lahko vsak dan sprejme 200.000 enot ali približno 150.000 naročil, pravi Felder. Naročila v e-trgovini obsegajo v povprečju približno 1,8 vrstic na naročilo, naročila za dopolnitev v maloprodaji pa v povprečju skoraj 15 vrstic na naročilo. Skladišče prejme tudi približno 17.000 kovčkov na dan, predvsem od dobaviteljev po vsem svetu in iz drugih Adidasovih objektov.

Varnost na prvem mestu

Interlake Mecalux je prav tako tesno sodeloval z Adidasom pri postavitvi regalov v skladišču, da bi podjetju zagotovili najvarnejšo možno namestitev. Na primer, regali so potrebovali 152 mm prostora za odvod dimnih plinov v vsaki odprtini, da bi zagotovili prost pretok vode v primeru požara. "To je bilo nekaj, kar se je pojavilo naknadno, potem ko je bil dizajn že dokončan," je dejal Felder. "Možnost vgradnje tega dimovodnega prostora je bila torej nekaj, kar je bilo zelo pomembno."

Adidas je prav tako želel, da so regali določene višine, vendar je bila ta razporeditev v nasprotju s škropilnim sistemom v skladišču. Podjetje je moralo v zadnjem trenutku narediti nekaj prilagoditev načrta, da bi zagotovilo, da skladišče izpolnjuje zavarovalne in varnostne zahteve. "To sta bili dve stvari, zaradi katerih smo ob 13. uri rahlo spremenili dizajn," je dejal Felder.

»Toda Interlake Mecalux se je lahko prilagodil, nam dal dodatne možnosti, nam dal predloge o tem, kako bi lahko te stvari delovale, in najpomembnejše je bilo zmanjšati količino izgubljenega prostora, ki smo ga imeli s stališča zmogljivosti.« Kot rezultat teh prizadevanj si je skladišče Adidas prislužilo najvišjo možno varnostno oceno, ki je na voljo pri njegovem ponudniku zavarovanj.

Povečanje produktivnosti/zmogljivosti

Na splošno je zasnova skladišča in njegovih regalov izboljšala produktivnost za 10-krat v primerjavi z drugimi objekti podjetja, ki ne obravnavajo e-trgovine ali izpolnjevanja maloprodajnih naročil, pravi Felder. »Uspelo nam je povečati našo produktivnost in to je v veliki meri posledica tega, da smo to zgradili od začetka in zagotovili, da lahko vsak kos oblikujemo tako, da optimiziramo ta hiter pretok iz zgradbe,« je dejal.

S projektom so se močno povečale tudi zmogljivosti. Felder je ocenil, da je Adidas z dodatkom objekta povečal svojo distribucijsko zmogljivost omrežja za približno 35 %. Te ugodnosti so Adidasu omogočile inoviranje storitev, ki jih ponuja, kot je dostava v istem dnevu na določene lokacije ali enodnevna dostava po tleh, ne da bi bilo treba strankam dodatno zaračunati pošiljanje čez noč. »Ponuditi lahko te inovativne storitve, ki nam omogočajo, da še naprej širimo našo bazo strank in izpolnjujemo njihove potrebe,« je dejal Felder.

Prednosti za Adidas

  • Hitrost: postavitev regala Interlake Mecalux omogoča Adidasu, da doseže svoj cilj in pripravi naročila za odpremo v dveh urah.
  • Večja zmogljivost: stojala za shranjevanje lahko sprejmejo do 16 milijonov zabojev – kar je skoraj 35-odstotno povečanje zmogljivosti distribucije omrežja za Adidas.
  • Zelo dostopen: skladiščnikom je omogočen enostaven dostop do blaga v regalih, s čimer se pospeši skladiščenje in izpolnjevanje naročil.
  • Varnost: višina regalov in njihov dimovodni prostor sta primerna za namestitev brizgalk v skladišču in za zagotovitev pretoka vode v primeru požara.

Rešitev, ki jo je namestilo podjetje Mecalux, nam je omogočila, da smo dosegli glavni cilj tega skladišča: naročila pripraviti in odpremiti v najkrajšem možnem času. Poleg tega nam je resnično pomagal izboljšati naš bivalni prostor, tako da lahko dosežemo večjo zmogljivost shranjevanja.

Felix FelderDirektor poslovanja podjetja Adidas
Distribucijski center Adidas
Št. palet: 498
Št. škatel: 16 milijonov
Št. SKU: 71.000
Št. naročil/dan: 150.000

Izdelki, uporabljeni v tem projektu

Vprašajte strokovnjaka