
Center za raziskave avtomatizirane opreme.

Proizvodni obrati
Prodajna mreža

Center za raziskave avtomatizirane opreme.

Razvoj izdelkov robotike.

Center za raziskave in inovacije na podrocju vilicarjev.

Center za raziskave in razvoj regalov in konstrukcij.

Razvoj programske opreme za upravljanje skladišc.

Izkljucno posvecen razvoju programskih rešitev.

Raziskovalni center za programsko opremo za upravljanje.

30.800 m²
6.200 m²
5.600 m²

52.800 m²

34.300 m²

74.100 m²

48.900 m²

38.500 m²

30.000 m²

30.900 m²

25.700 m²

16.500 m²

Decembra 2005 je skupina Mecalux uveljavila opcijo nakupa 100 % delnic Esmene, kar je pomenilo združitev obeh družb v en sam skupni projekt. Gre za strateško operacijo, ki omogoca konsolidacijo in razširitev palete izdelkov (saj se podjetji dopolnjujeta s ponudbo izdelkov in storitev) ter konsolidacijo razlicnih trgov v Latinski Ameriki, Evropi in ZDA. Nova skupina je zdaj tretji dobavitelj sistemov za skladišcenje na svetu z ugodnim položajem na vseh trgih, ki ga podpira 11 proizvodnih obratov v 6 državah in komercialna prisotnost v 16 državah. Poleg tega skupina trenutno zaposluje vec kot 3.000 ljudi.

Marca 2009 je podjetje MECALUX formaliziralo nakup sredstev od podjetij UFC Interlake Holding Co., United Fixtures Company Inc., Interlake Material Handling Inc. in Conco-Tellus Inc. S tem nakupom bo podjetje Mecalux poleg tega imelo 3 operativne obrate na tem trgu, poleg 2 obratov, ki ju že ima na tem obmocju (Chicago in Mehika), kar mu omogoca, da zelo ucinkovito pokriva celotno ozemlje ZDA in Mehike. S to transakcijo bo skupina MECALUX z 8 obstojecih proizvodnih obratov zrasla na skupaj 11 obratov, s cimer bo postala ena vodilnih svetovnih družb na podrocju zmogljivosti in tehnologije, namenjene skladišcenju. Družba UFC Interlake Holding Co. je bila v preteklosti vodilna na trgu v Združenih državah Amerike glede neto prodaje in tehnologije. S to priložnostjo bo podjetje MECALUX pridobilo bazo strank UFC Interlake Holding Co., vkljucno z vecjimi podjetji v Združenih državah Amerike, kar mu bo omogocilo razvoj na ameriškem trgu in zagotavljanje najboljših možnih storitev tem strankam v preostalih mednarodnih trgih.