Podjetje Decathlon je odprlo novo večkanalno skladišče v Northamptonu (Združeno kraljestvo)

Podjetje Decathlon je odprlo novo večkanalno skladišče v Northamptonu (Združeno kraljestvo)

Podjetje Decathlon pripravi 3.000 spletnih naročil in distribuira 55.000 izdelkov v svoje trgovine v Združenem kraljestvu

Decathlon logo

Podjetje Decathlon je za upravljanje svoje večkanalne logistike ponovno izbralo police za komisioniranje podjetja Mecalux. Po opremljanju svojih skladišč v Franciji, Nemčiji, Italiji in na Poljskem je na vrsti Northampton (UK). S 35.000 SKU skladišče pripravi in odpošlje 3.000 naročil na dan za spletne uporabnike in približno 55.000 artiklov za vse fizične trgovine podjetja Decathlon v Združenem kraljestvu.

Večkanalno skladišče v Združenem kraljestvu

Ustanovljeno leta 1976 v Franciji in prisotno v več kot 35 državah po vsem svetu, podjetje Decathlon prodaja izdelke za športne navdušence. Ima več kot 1350 prodajnih mest, kjer trži izdelke za vadbo katerega koli športa: med drugim plavanja, nogometa, tenisa ali kolesarjenja. Podjetje je konec leta 2013 odprlo prvo skladišče v Veliki Britaniji.

Dostava izdelkov strankam je v središču logistike podjetja Decathlon. Od najbolj znanih tržnih blagovnih znamk do več kot dvajsetih blagovnih znamk v podjetju (imenovanih Pasión) je logistika glavna dejavnost v tem procesu.

Eden največjih izzivov, s katerimi se sooča podjetje Decathlon, je čim hitreje zadovoljiti naraščajoče povpraševanje strank. V zadnjih letih je za dosego tega cilja uvedlo večkanalni poslovni model. Z drugimi besedami, zavezano je k zagotavljanju vsestranske nakupovalne izkušnje za potrošnike.

Z logističnega vidika beseda »večkanalno« pomeni skrb za spletna naročila, fizična prodajna mesta in druge potencialne kanale hkrati. Za obvladovanje tega obsega dela je nujno imeti optimalne skladiščne zmogljivosti ter seveda hitro in fleksibilno poslovanje.

Podjetje Decathlon se je ob številnih priložnostih zaneslo na rešitve podjetja Mecalux. Nekatera svoja skladišča v Franciji, Nemčiji, Italiji ali na Poljskem imajo regale Mecalux za komisioniranje, ker omogočajo neposreden dostop do manjšega blaga, ki je ključnega pomena za pripravo številnih dnevnih naročil.

Podjetje Decathlon se je ponovno odločilo za sodelovanje s podjetjem Mecalux za svoj novi logistični center v Northamptonu (Združeno kraljestvo). »S temi fanti smo že sodelovali, zato smo vedeli, da bo podjetje Mecalux našlo pravo rešitev za naše potrebe,« pojasnjuje Zsolt Kabai, projektni vodja pri podjetju Decathlon Združeno kraljestvo.

V tem britanskem mestu se je podjetje Decathlon preselilo v nov logistični center, da bi se spopadlo s povečano prodajo v trgovinah na nacionalni ravni in tudi s spletno prodajo: »Naša prisotnost na trgu se je v zadnjem času razširila, zato smo morali razširiti in izboljšati tudi našo logistiko,« pravi Kabai.

Lokacija skladišča je neverjetna, z odličnimi prometnimi povezavami: le 110 km od Londona, uro vožnje od letališča Birmingham in dobre povezave z Bristolom, Manchestrom, Nottinghamom, Sheffieldom in Leedsom.

Značilnosti skladišča

S tem skladiščem podjetje Decathlon ni pridobilo le na področju prostora (32.425 m²), temveč tudi na učinkovitosti. In poleg tega je še dobro organizirano delo, ki je nujno za ureditev več kot 35.000 različnih SKU, ki jih upravljamo na teh objektih.

»V povprečju dnevno prejmemo 250 palet z izdelki iz centralnih skladišč podjetja Decathlon v Franciji in Španiji,« komentira Kabai. Poleg tega vodja dodaja, da »edine palete, ki ne prihajajo s teh lokacij, so tiste s kolesi in nekaterimi specifičnimi izdelki, ki prihajajo neposredno iz proizvodnih obratov.«

Takoj zatem so upravljavci odgovorni za preverjanje tovora in njihovo shranjevanje na ustreznih lokacijah glede na njihove dimenzije in stopnjo povpraševanja.

Komisioniranje je temeljna operacija. Zato sta tako poslovanje kot distribucija blaga zasnovana tako, da »olajšata in pospešita obdelavo do 3000 naročil na dan, ki se pošljejo strankam, ki nakupujejo prek spleta iz Združenega kraljestva in Irske,« pravi Kabai. Ker vključuje delovanje v večkanalnem skladišču, ne le, da uporabniki kupujejo prek spletnega mesta, ampak »vsak dan tudi odpošljemo med 50.000 in 60.000 artiklov med vse različne trgovine, ki jih ima podjetje Decathlon v Združenem kraljestvu«.

Skladišče obsega tri nadstropni kovinski podest (8.800 m²/nivo), kjer je podjetje Mecalux namestilo 1.939 regalov, ki so visoki 2,5 m. Ta rešitev je zasnovana za skladiščenje več SKU različnih rotacij in majhnih velikosti (čevlji, plavalne kape, oblačila itd.). Te police z neposrednim dostopom olajšajo rokovanje z izdelkom. Skratka, to pospeši skladiščenje.

Pripravljeni na večkanalni izziv

Podjetje Decathlon je odprlo skladišče v Northamptonu, ki je vzpostavljeno za odzivanje na večkanalni izziv. Podjetje svoje delovanje osredotoča na pripravo številnih naročil (vsako ima le nekaj linij), z enim samim ciljem: zagotoviti dostavo v najkrajšem možnem času.

Police za komisioniranje, ki jih je omogočilo podjetje Mecalux, so močno izboljšale komisioniranje in zagotovile učinkovitejše storitve. Neposreden dostop podjetju pomaga pri obdelavi izdelkov v škatlah in zagotavlja hitro komisioniranje.

Prednosti za podjetje Decathlon

  • Zmogljivost skladiščenja: regali za komisioniranje optimizirajo razpoložljivo površino za skladiščenje več izdelkov različnih rotacij in dimenzij.
  • Večkanalna logistika: Skladišče podjetja Decathlon je zasnovano tako, da poveča vsakodnevno izpolnjevanje 3000 spletnih naročil in oskrbuje maloprodajne trgovine podjetja v Združenem kraljestvu s 55.000 izdelki.
  • Rast v Združenem kraljestvu: podjetje Decathlon se je preselilo v novo, večje skladišče v Northamptonu, kar ponazarja močan in naraščajoč zagon podjetja v državi.

Visoka kakovost in distribucija regalov sta pomenili resno povečanje produktivnosti nalog izbire. Zdaj lahko hitreje poskrbimo za spletne kupce in vse maloprodajne trgovine Decathlon v Združenem kraljestvu.

Zsolt KabaiProjektni vodja podjetja Decathlon UK

Izdelki, uporabljeni v tem projektu

Vprašajte strokovnjaka