Oddaljena podpora

Oddaljena podpora

Vaš sistem bomo vzdrževali v vrhunskem stanju

Stopite v stik z nami
Background Gartner
Mecalux v magičnem kvadrantu Gartner 2022 za WMS
PRENESI POROČILO

Vključeni ostanemo še dolgo potem, ko je vaš sistem pripravljen in deluje. Ko stranka začne delati z našo programsko opremo, podjetje Mecalux ponuja stalne, celovite storitve vzdrževanja programske opreme.

  • Upravljanje licenc

    Upravljanje licenc

    Prejemajte posodobitve in popravke izdelkov. Podjetje Mecalux vlaga veliko svojih poslovnih virov v izboljšanje in nenehen razvoj svojih programskih rešitev, ki jih prenaša na svoje stranke.

  • Oddaljena podpora

    Oddaljena podpora

    Uživajte v podpori naše ekipe. Izbirajte med možnostmi, kot so: Pomoč od ponedeljka do petka od 8.00 do 18.00 ure; obsežnejši paket neprekinjene oskrbe strank 365 dni v letu. Vsaka stranka z aktivno licenco se lahko prijavi za našo storitev oddaljene podpore.

  • Spremljanje sistema

    Spremljanje sistema

    Oddaljena podpora vključuje tudi proaktivno spremljanje prek orodja Easy Monitor, ki redno preverja, ali vsi kritični vidiki vašega obrata delujejo brezhibno.

Kontaktirajte našega strokovnjaka

Po potrebi priložite in pošljite do 5 slik ali dokumentov (15 MB datotek).

ZAKAJ IZBRATI PROGRAMSKE REŠITVE MECALUX?

  • Podpira jih uveljavljeno podjetje z več kot 55-letnimi izkušnjami.

  • Več kot 400 inženirjev dela izključno na razvoju programskih rešitev.

  • Podjetje Mecalux se prilagaja potrebam in ciljem vašega podjetja.

  • Nenehen razvoj in posodobitve programske opreme, zahvaljujoč znatnim naložbah v raziskave in razvoj.